Dag 1 vertrek naar NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu Dag 1 vertrek naar NY - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu

Dag 1 vertrek naar NY

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

Om 8.30 uur vertrokken we richting Schiphol. Fokke heeft ons afgezet bij de vertrekhal en is toen de auto weg gaan zetten op het lang parkeren terrein. Thuis hadden we al ingecheckt dus we konden zo doorlopen om onze koffers af te geven. Voordat we het wisten waren we door de douane en na wat geld te hebben gewisseld wilden de jongens gaan "shoppen". Ze hebben twee Donald Duck boekjes gekocht zodat ze in de vakantie iets te lezen hebben.
Nog even iets gegeten en zijn toen richting het vliegtuig gelopen.
Op een gegeven moment werd omgeroepen dat de bemanning met de bus in de file stond, dus dat er nog niet met inchecken kon worden begonnen. Gelukkig duurde het niet heel lang zodat de vertraging nog een beetje meeviel.
We waren allemaal blij toen de landing werd ingezet, want zoals Jurjen zei:"vliegen is echt niet mijn hobby". Maar ja, om ergens te komen, zul je soms wel moeten vliegen.
De rij voor de douane was behoorlijk lang. Uiteindelijk waren we aan de beurt bij een douanebeambte die met open mond kauwgom stond te kauwen. Zelfs de jongens zeiden na afloop dat ze hem helemaal niet netjes vonden. Weer een opsteker wat betreft hun opvoeding

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (8, 9 en 11 jaar) en gaan in de zomer van 2013 een rondreis maken door Californië.

Actief sinds 15 Mei 2013