Dag 5 Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu Dag 5 Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu

Dag 5 Boston

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Boston

Gisteravond lagen de jongens in bed en lag ik in bed nog wat te lezen en Fokke zat nog even achter de computer, toen opeens onze buren ontzettend te keer gingen. We hoorden een hoop gebonk, een man vloeken en een vrouw "au, au" gillen. We schrokken er alle vijf van. Die man blijf maar door gaan en we hadden echt het idee dat hij de vrouw die erbij was aan het slaan was. Het werd stil, maar een paar minuten later begon het weer. Fokke is toen naar de receptie gegaan. Zij vertelden dat die mensen in die hotelkamer wonen (je moet er maar zin in hebben). Ze zouden de beveiliging bellen. Hoe het verder is gegaan weten we niet, maar in ieder geval is het daarna verder stil gebleven.
Vanmorgen eerst weer ontbeten. Sybren wilde het op z'n Amerikaans doen, dus die zat s'ochtends al achter een dunne hamburger met ketchup. Dat leek Jurjen ook wel een goed idee dus even later zat ook nummer 2 achter de hamburger. Je moet er maar trek in hebben...
Jesper heeft een roerei gegeten.
Na het eten is Fokke de auto gaan regelen. Dat ging perfect. In ons hotel zat ook iemand van Budget waar wij de auto hadden gereserveerd. Het ging veel persoonlijker dan een auto huren op het vliegveld, want daar moet je eerst in de rij staan en krijg je vaak de sleutel mee en zeggen ze: "daar staat hij" en moet je het verder zelf uitzoeken. Nu waren we gelijk aan de beurt en liep er netjes iemand mee naar de auto.
Nog even de koffers in de auto en rond 10.15 vertrokken we richting Boston. We gingen dwars door New York. Best een leuke ervaring, maar erg druk op de weg dus doorrijden was er niet bij. We zijn over de Brooklyn Bridge gereden. Toen we eenmaal New York achter ons hadden gelaten, reed het verkeer lekker door. Een licht heuvelachtig gebied langs de kust en zover je kan kijken zie je bossen.
Bij Boston was het ook weer druk en reed het verkeer ook langzaam.
Rond 16.00 uur waren we bij ons hotel. We hadden gedacht dat we er zo'n 4 uur over zouden doen, maar door het verkeer hebben we er (met tussenstop) een kleine 6 uur over gedaan.
Vandaag 411 km gereden
Hotel: Hyatt Place Boston/Medford

Tags: Boston

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (8, 9 en 11 jaar) en gaan in de zomer van 2013 een rondreis maken door Californië.

Actief sinds 15 Mei 2013