Dag 7 Lincoln NH - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu Dag 7 Lincoln NH - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu

Dag 7 Lincoln NH

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Lincoln

Vanmorgen vertrokken we om 10.15 richting de White Mountains. Rond 13.00 reden we het plaatsje Lincoln in. In de winter wordt in dit gebied veel geskied. Het gebied schijnt in de herfst ook toeristisch te zijn vanwege de herfstkleuren van de bossen.
Het was nog te vroeg om in te checken en op aanraden van een medewerker van het hotel zijn we wat gaat eten bij Woodstock Inn. Je kunt er overnachten maar het heeft ook een restaurant gedeelte met een hele gezellige tuin.
Het is gevestigd in een van oorsprong stationsgebouw. Het is een wit gebouw (hout) en in de tuin stonden alle bloemen in bloei. Omdat wij ook graag buiten wilden eten en het wel druk was, moesten we 20 minuten wachten op een tafeltje. We kregen een pieper mee en toen wij konden gaan eten, ging de pieper af. We hebben alle vijf heerlijk gegeten. Daarna weer naar het hotel en nu konden we wel inchecken.
Nadat we alle spullen op de kamer hadden gezet, zijn we aan de overkant van de straat gaan midgetgolfen.
Zoals gebruikelijk moest er daarna nog gezwommen worden. En zo is ook deze dag weer voorbij gevlogen.
199 km gereden
hotel: Comfort Inn & Suites Lincoln NH

Tags: Lincoln

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (8, 9 en 11 jaar) en gaan in de zomer van 2013 een rondreis maken door Californië.

Actief sinds 15 Mei 2013