Dag 11 Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu Dag 11 Niagara Falls Canada - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Weijtjesgotousa - WaarBenJij.nu

Dag 11 Niagara Falls Canada

08 Augustus 2014 | Canada, Niagara Falls

Dinsdag zijn we van Ithaca naar de Niagara Falls in Canada gereden. Een aardige rit. Het laatste stukje over de Rainbow Bridge waar je aan de Amerikaanse kant eerst tol moet betalen en dan aan de andere kant van de brug langs de douane moet. Op de brug stonden we ruim een half uur in de file ivm de grensovergang. Daarna nog een klein stukje rijden naar ons hotel.
Bij het hotel konden we kiezen tussen onze auto laten parkeren op een bewaakt parkeerterrein (25 dollar per nacht) of valet parking (35 dollar per nacht). Gekozen voor het eerste. Al de spullen uit de auto halen en dan gaat iemand van het hotel je auto weg zetten.
Bij het inchecken werd nog gevraagd of we onze kamer nog wilde wijzigen van uitzicht op de stad of uitzicht op de waterval (50 dollar per nacht extra), maar daar hebben we van afgezien. s'Nachts hebben we toch onze ogen dicht.
We kregen een kamer op de 35ste etage. In totaal was het hotel 42 verdiepingen hoog. We hadden wel een heel ver uitzicht en een grote kamer (twee ruimtes). Wel belachelijk dat je ook voor wifi weer moet betalen. Alleen in lobby gratis.
? km gereden
hotel: Embassy Suites Niagara Falls

Wij zijn een gezin met 3 kinderen (8, 9 en 11 jaar) en gaan in de zomer van 2013 een rondreis maken door Californië.

Actief sinds 15 Mei 2013